
Przedłuż ochronę produktu* nawet do 5 lat i zapewnij sobie komfort użytkowania sprzętu.
Dzięki przedłużonej ochronie produktu* masz pewność, że twoje urządzenie zostanie przyjęte do naprawy w przypadku nieszczęśliwych wypadków: zalanej klawiatury, zapiaszczonego aparatu czy pękniętej matrycy.
Blisko 30% sprzętu AGD i RTV ulega awariom krótko po upływie gwarancji producenta, a koszty samodzielnej naprawy często przekraczają kilkaset złotych.
KOMFORT UBEZPIECZENIA
- niski koszt (raty już od 4 zł / m-c*)
- skuteczna i szybka naprawa sprzętu oraz możliwość zgłaszania bez wychodzenia z domu
- możliwość wyboru przedłużenia ochrony produktu* podczas zamówienia przez Internet
NISKIE KOSZTY UBEZPIECZENIA
- bezpłatna naprawa lub wymiana sprzętu na nowy wliczona w koszty
- stała suma ubezpieczenia przez cały okres trwania ochrony produktu*
KOMPLEKSOWOŚĆ UBEZPIECZENIA
- ochrona od nieszczęśliwych wypadków oraz awarii, czyli zdarzeń o charakterze wewnętrznym
- objęcie ochroną produktu* szkód powstałych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, jak również poza jej granicami

JAK PRZEDŁUŻYĆ OCHRONĘ PRODUKTU*?
- Po dodaniu produktu do koszyka i złożeniu zamówienia pojawi się z okienko z dostępnymi wariantami przedłużenia ochrony produktu*. Zaznacz interesujący Cię wariant, a następnie kliknij "Dodaj do koszyka". "Przejdź dalej" do koszyka, gdzie pojawi się widok i łączny koszt zakupów.
WAŻNE: Jeżeli nabywasz kilka produktów, musisz dla każdego z nich osoba wybrać opcję przedłużenia ochrony*. - Jeżeli zdecydujesz się na przedłużoną ochronę produktu*, masz możliwość jej przedłużenia w wariancie podstawowej w ciągu 60 dni od daty zakupu - skontaktuj się z nami!
WAŻNE: Aby skorzystać z opcji Rozszerzonej Ochrony Produktu* należy zdecydować się na nią w dniu zakupu. - Nie zapomnij zapoznać się z regulaminem naszego sklepu jak i regulaminem warunków ubezpieczenia sprzętu w STU Ergo Hestia SA.
Kupiłeś u Nas sprzęt bez Przedłużonej Ochrony Produktu* (Wariant Podstawowy), nic straconego - skontaktuj się z nami!
*Polisa/Przedłużenie ochrony produktu nie stanowi gwarancji jakości w rozumieniu art. 577-581 k.c., ani też rękojmi za wady fizyczne lub prawne. Zakres ochrony i wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczyciela opisują Warunki ubezpieczenia.